Saturday, October 19, 2013

Dark Friday.


What should I say, failed to connected wifi one week, phone no credits,completely die to contact people outside
What should I say, 我上了六小时的课
What should I say, 上完课我真的很轻松可以休息,当来到我的战车前发现它爆胎了
What should I say,我带上它走回hostel,走了大约45分钟
What should I say,总于到hostel满身大汗换件衣和classmate dinner, 吃完回家它,对!就是它倾盆而下
What should I say, 湿透了的似呼被凶凶地糟蹋我一回
What should I say, 我booking 10am-12pm 他准准12pm来service,还很温柔地说一声thank you
What should I say, 傻傻等了两个钟在等他来,service 完后准备去lunch也下了绵绵细雨,我饿

实在是有意思
实在是很开心
实在是满意这样的安排
别提醒我有这样的一天期待着一颗幸运像一个奇迹划过我的生命里

No comments:

Post a Comment

Thank you very much for your sweet comments