Thursday, June 19, 2014

The place call home.

Hahahaahahah!!!

My housemate is damn cute right

She is going back KL later then we chitchat awhile at kitchen

so.. 她懂我喜欢四处流浪

我是一只流浪的小狗

她:这样你有几个家?

在她的定义里每次我人不在hostel就是回家  可是去的都是不同地方

but 对我而言 不管我去到哪里 那里就是我家 

懂吗

No comments:

Post a Comment

Thank you very much for your sweet comments