Monday, April 05, 2010

我---
很多事很想写在这个帖子上
却不知道该怎么写
这些事我都不曾告诉别人
只有我自己才知道
我就是那么的自私
不想让别人知道
就算别人知道了又怎样
我不会因为想知道你们会给我什么意见而把这些事告诉你们
就算你们给意见我也未必会照做,我只会听而已


最近的状况-->不错喔^.<
我必须无时无刻的提醒自己
振作起来..

TO my parent---
i know u worry about me
but u must know
u worry too much cause im not happy
the more u worry about me more sad
u always wonnot understand my feelings
sometimes u go beyond my limits
i can control myself
i believe u can too


I miss my brother -->川.....啊!哈哈

I❤MY FAMILY FOREVER

No comments:

Post a Comment

Thank you very much for your sweet comments